Bani pe post

Bani pe post iti zice ceva? Dar bani pe click? Sau bani pe poze? Sunt doar cateva metode de a face bani online.
Defapt recent am avut o revelatie care v-a influinta permanent posturile pe care le fac pe acest blog. Am descoperit ca daca cineva face un fas intr-un coltisor al internetului altcineva este indeajuns de perspicace incat sa faca bani online de pe urma primului individ. Nu vorbim aici de sume astronomice, cum ar fi mii de euro ci mai degraba de zeci de centi dar avand in vedere volumul eu zic ca avem aici ceva care merita aprofundat. Asa ca m-am hotarat ca acest blog sa se transforme in cea mai mare colectie de metode prin care poti sa faci bani online.
Pentru restul balacarelilor lingvistice ma gasesti pe adisaan.info. Aici o iau copacel si cand ajung la 1001 de metode ma opresc si fac o recapitulare sa vad daca imi place ce a iesit. Stii si tu o metoda originala de a face bani online? Lasa un comentariu aici, am sa fac cercetari si revin cu un post despre sistemul propus de tine. Cateva variante de facut bani online am postat deja asa ca nu o iau chiar de la zero iar pentru azi am pregatit un articol despre cum poti sa faci bani online doar scriind cate ceva.

Bani pe post
Serviciul este simplu si se adreseaza in primul rand bloggerilor romani. L-am descoperit intamplator pe www.banipepost.com. Daca stii sa scrii si gramatica nu este o necunoscuta pentru tine gasesti aici o metoda super prin care iti poti plati hostingul, un nou domeniu sau sa mai pui un dolar deoparte pentru un proiect mai ambitios. Practic primesti un subiect si cateva cuvinte cheie cu care trebuie sa scrii un articol si pentru asta in contul tau va intra fabuloasa suma de 5$. E mult? E putin? Asta depinde numai de abilitatea de a gasi banii care se ascund online a fiecarui individ. Cred si eu ca cineva care castiga 50$ pe zi de la google adsense nu o sa se incurce niciodata sa piarda timpul studiind pentru un articol de 5$ dar pentru cineva care se chinuie sa stranga un dolar din reclamele pe care le vede la celebrele PPC (pay per click), cinci verzisori reprezinta cam o saptamana de intrat zilnic pe siturile de profil. Deci este exact cum ne invata Einstein - totul depinde din ce punct de vedere privesti. Bineinteles ca, banipepost.com reprezinta doar una din cele 1001 de metode de facut bani online si eu zic ca merita sa ii acorzi atentie macar pentru ca proiectul este romanesc si pentru concursurile pe care le organizeaza periodic. Pentru blogurile in limba engleza exista de ani de zile payperpost.com care face acelasi lucru cu succes asa ca eu unul nu pot decat sa le urez viata lunga.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postari populare