Bani pe net cu autoresponder

Ce este un autoresponder si cum poti sa faci bani pe net cu el?

Un autoresponder este un sistem automat care va raspunde imediat tuturor emailurilor ce vor veni pe o anumita adresa de email. Poti sa faci o proba daca trimiti un email la adresa comunitate@info.trafficwave.net . Succesul cu care este prezent pe piata internetului arata ca autoresponderul este, de departe, cel mai bun instrument de facut bani pe net inventat vreodata.


Cateva minunatii pe care le face un autoresponder:
* Trimite scrisori de vanzare automate
* Cursuri online pe perioade stabilite
* Promovarea oportunitatilor de afaceri
* Publica newsletters
* Distribuie informatii despre un produs
* Construieste lista persoanelor de contact
* Trimite oferte speciale periodic
* Administreaza lista persoanelor de contact
* Ofera servicii pentru clienti
* Trimite stiri interne la grupuri din persoanele de contact
* Si ... mai mult mai multe altele!


Ok! Esti convins ca si tu ai nevoie de un autoresponder si esti gata sa te inscrii la un asemenea serviciu. Pe care il alegi? Nu vreau sa te conving ca cel mai bun autoresponder este cel cu care fac eu bani online. :) Vreau doar sa iti spun prin ce am trecut eu cand m-am hotarat ca un autoresponder este exact ce aveam nevoie ca sa imi imbunatatesc serviciile oferite online. Pe piata sunt sute de autorespondere cu preturi de la 0$ la 20$ asa ca am ales unul moaca pentru Comunitatea romanilor care fac bani pe net. Ai zice ca am facut cea mai buna alegere dar timpul scurs de la inscriere pana in prezent mi-a demonstrat contrariul. Lasand deoparte limitarile oferite de servicul gratuit si dificultatile in trimiterea unui email la toata lista in clipa cand numarul membrilor a trecut de 300 au inceput sa apara si problemele. Mi-a trebuit o luna de zile sa realizez de ce nu mai primeam noi membrii in Comunitate. Oricum, variata scurta a povestii este ca serviciile gratuite oferite de un autoresponder sucks! Asa ca m-am orientat catre un autoresponder pentru care am sa platesc. Dar pana sa mai impovarez contul de la Paypal cu o alta plata lunara am facut o mica cercetare impreuna cu prietenul Google. Asa am ajuns pe pagina asta: http://www.bestautoresponderreviews.com/ care m-a convins de calitatile serviciului pe care l-am ales. Castigatorul este Trafficwave

De ce Trafficwave si nu Aweber?
De departe cel mai celebru autoresponder este Aweber. Serviciul este folosit de mai toata lumea dar pur si simplu nu este suficient de bun pentru mine? De ce? Raspunsul e simplu! La Aweber poti sa ai o lista de maxim 500 de membrii la pretul original. Ai mai multi ... platesti mai mult iar diferenta este mai mult decat semnificativa si definitorie pentru decizia mea. Daca ai o lista de 10 000 de membrii trebuie sa platesti nu mai putin de 149$ in fiecare luna pe cand la Trafficwave pretul ramane acelasi - 17,95$.

Cum faci bani pe net cu un autoresponder?
Pana acum nu am scris decat despre costuri contrar tuturor recomandarilor.  Zice lumea ca:
`Daca vrei sa faci pe cineva sa cumpere un produs spune mai intai care sunt avantajele si ce ii iese la afacere si apoi uimeste-l cu pretul oferit de tine.` Nu stiu daca se aplica aici asa ca mergem mai departe pentru ca sunt gata sa iti arat avantajele. Esti pregatit sa aflii marele secret?
Trafficwave plateste pentru membrii pe care ii convingi sa se inscrie la ei pana la nivelul 10 de afiliati. Este singurul autoresponder care face acest lucru. Aweber plateste un nivel, Get Response plateste 2 nivele de afiliati dar Trafficwave plateste 10 nivele. Ce inseamna asta?
Sa zicem ca ai convins 3 internauti sa folosesca servicul platit de la Trafficwave. Primesti de la fiecare membru nou un comision de 6$. Ai trei membrii (18$) - ai serviciul platit numai din comisioane. Dar banii care iti vor veni lunar nu se opresc aici. Daca cei trei membrii recomanda servicul platit fiecare la alte trei persoane, ei vor primi cate 6$ comision si tu mai primesti 0,75$ pentru fiecare persoana in parte adica 3 * 3 * 0,75 = 6,75$. Si lista continua asa pana la nivelul 10. Tot ce trebuie sa faci ca sa beneficiezi de acest sistem de plata este sa recomanzi un membru care a platit pentru serviciu. Bonusuri si alte beneficii le gasesti pe pagina asta: autoresponder care plateste

Mai jos am pus cel mai bun videoclip pe care l-am gasit pe youtube legat de afacerea asta:





Cam atat. Daca ai intrebari la subiect sau ai vreun site care ti-a placut nu ezita sa lasi aici un comentariu. Am sa raspund in cel mai scurt timp.

P.S.  Am un cadou pentru toti cei care lasa un comentariu pe acest blog. Un curs gratuit  `How Autoresponders Can Make You More Money` care se intinde pe 13 lectii si un script care iti permite sa detii propriul tau autoresponder foarte util pentru cei care au acces la un server online.

4 comentarii:

  1. Interesant ,sunt in cautare de asa ceva .Tocmai cautam diferentele dintre autoresponder gratuit si unul cu plata este mai greu ca sunt in engleza si trebuie sa apelez la google traducere . daca poti sa mai ma lamuresti / ajuti pe mess : monimihaela sau email : rmonilife86@gmail.com
    multumesc , Mihaela

    RăspundețiȘtergere
  2. Excelenta treaba. Asa am inceput sa ma lamuresc si eu cum merg lucrurile cu banii pe net. Multumesc adi-saan. Valentin

    RăspundețiȘtergere
  3. interesant acest autoresponder
    trec la serviciile lui depe linkul tau
    succes

    RăspundețiȘtergere
  4. Salut,

    am utilizat si eu un free edition 30 de zile se deoarece nu m-am descurcat cu el, adica nu facea ce vroiam eu,l-am declasat la basic si nu m-a mai lasat sa fac nimic.

    RăspundețiȘtergere

Postari populare