Castiga Rapid Peste 1000 Dolari Promovand Servicii [aproape] Gratuite

In ultima perioada am cam neglijat acest coltisor al meu de pe internet dar am dat acum peste un mic business (o ciubucareala cum le place prietenilor sa alinte afacerea mea) pe care vreau sa il impart cu tine. Rezultatele sunt super si au reusit chiar sa ridice o spranceana in semn de uimire -  atat de simplu am facut acesti bani.

Fara prea multe vorbe uite care este rezultatul unei saptamani de "munca":


Acesta este un screenshot de la adresa mea de paypal de la inceputul acestei luni (septembrie 2012) cand am terminat de promovat campania lui Mike Filsame. Pentru o scurta perioada de timp Mike a oferit 40 de dolari pentru orice prieten caruia ii recomandai sa incerce gratuit programul lui numit Micro Model Business System.

Cu alte cuvinte pentru ca am ales sa promovez afacerea lui Mike eu primeam direct in contul meu de paypal 40 dolari de fiecare data cand se inscria cineva gratuit de pe link-ul meu de afiliat. Destul de misto, nu? Mai mult decat atat, pentru merite deosebite :) , am reusit sa fiu mentionat si pe pagina cu cei mai prolifici afiliati a lui Mike moment care a gadilat al meu ego la maxim. Poti sa vezi topul aici: http://micromodelbusinesssystem.com/jvblog/leaderboard/  sau in imaginea de alaturi (Aparaschivei Adrian este numele din buletin).

Acum am doua vesti una buna si una mai putin buna si aveam o dilema pe care sa o expun mai intai. Am sa incep cu cea mai putin buna ca sa termin acest articol intr-o nota pozitiva. Ei bine, campania lui Mike care a oferit 40 dolari pentru fiecare inscriere gratuita s-a terminat. a fost scurt, la obiect si cine a stiut de ea a profitat la maxim. Apropo, daca doresti sa aflii si tu din timp de astfel de oferte lasa adresa de email in fereastra cu liliacul care isi uraste jobul si intra in Comunitatea Romanilor Care Fac Bani Pe Net.

Acum, pentru vestile bune ... mda, am mai multe! ... citeste mai departe.

Daca vrei sa promovezi programul lui Mike Filsame el plateste acum (pe termen nelimitat) 20 dolari pentru fiecare inscriere gratuita pe care o recomanzi tu. De exemplu daca tu te inscrii acum de pe acest link ( trebuie sa apesi acolo unde scrie No Thanks, I’m Not Interested in Receiving A Discount In The Smart Consumer Option With This Annual Plan, I Choose to Pay Monthly instead. si nu te costa nimic): http://marketingrobots.org/micromodelbusiness  mie imi intra in contul de paypal automat 20 de dolari si iti multumesc pentru asta. Daca vrei sa aflii mai multe despre sistemul lui poti sa urmaresti un video de prezentare tradus de prietenul meu Alex Tita aici: www.alextita.info
Eu zic asa! Inscrie-te ... fa-ti un link de afiliat ... incearca produsul pentru ca te poate ajuta enorm mai ales daca esti incepator ... promoveaza-l ... si pune niste bani in contul tau de paypal ca sa nu mai auzi discutii in familie ca pierzi timpul cu tot felul de prostioare de pe internet.

Bineinteles ca oferta lui Mike Filsame nu este unica pe piata. In clipa cand scriu aceste randuri (septembrie 2012) este valabila o campanie, de data asta din partea lui Anik Signal, care iti poate aduce si mai multi bani. Nimeni nu stie cat mai dureaza dar uite care sunt rezultatele obtinute pentru numai O ZI de munca:

Peste 800 dolari castigati intr-o singura zi din afiliere


Practic Anik a pus la cale o aplicatie care iti permite sa construiesti un site in numai 70 de secunde. Mai mult decat atat ofera cam 5000 de cuvinte cheie cu trafic foarte bun si concurenta care poate fi intrecuta. Aceste siteuri sunt monetizate cu adsense, clickbank sau amazon in functie de preferintele fiecaruia. Dar cel mai bine este sa te uiti la videoul de mai jos sa vezi ce simplu este aceasta aplicatie pe care am ales sa o promovez (am sa vorbesc despre ce iti iese tie putin mai jos)

 

Ca sa beneficiezi de aceasta aplicatie (video tradus de Alex Tita) te poti inscrie de pe acest link:


Bineinteles ca acesta este link-ul meu de afiliat si eu castig nu mai putin de 55 dolari pentru fiecare recomandare. Si tot la fel de adevarat este si ca ACELASI LUCRU POTI SA-L FACI SI TU!. 

Te inscrii, iti faci un link de afiliat si promovezi aceasta oferta prietenilor tai ca sa castigi 55 dolari pentru fiecare recomandare. Destul de simplu, nu? Ei bine nu e chiar asa roz cum afiseaza toata lumea! Provocarile vin din partea reticentei romanilor privind tranzactiile online. Chiar daca pentru aceste oferte nu trebuie sa platesti nimic ca sa te inscrii sau trebuie sa platesti sume modice (cum ar fi in cazul aplicatiei lui Anik Signal unde inscrierea costa numai un dolar) in toate cazurile ti se cere sa dovedesti ca esti o persoana reala si acest lucru se face inscriindu-te cu datele de pe card. 

Nici nu vrei sa stii cate zeci de emailuri primesc de la persoane foarte revoltate ca desi este inscrierea gratuita tot trebuie sa se inscrie cu cardul. Eu zic doar atat. Daca nu stii sa identifici un procesor de plata online sigur (fata de un site de phishing contruit numai pentru a-ti fura datele) atunci meseria asta de a face bani cu ajutorul internetului nu este pentru tine. Uite, de exemplu doua imagini de siteuri unde eu nu am nici o problema ca sa-mi las datele reale de identificare inclusiv card:

Procesor de plata pentru oferta lui Mike Filsame: 
Procesor de plata pentru oferta lui Anik Signal:

Sper ca ai remarcat ca fiecare din aceste 2 siteuri incep cu https. S -ul ala de la sfarsit ar trebuie sa iti spuna multe iar daca nu se intampla asta poti oricand sa il intrebi pe prietenul Google.

Cam atat am avut de impartit cu tine. Ar mai fi de adaugat doar ca desi oferta lui Mike este de 14 zile gratuit apoi vreo 30 dolari pe luna iar oferta lui Anik un dolar timp de 7 zile si apoi 97 dolari in fiecare luna poti oricand sa renunti la aceste conturi si sa nu platesti pretul cerut. Este suficient sa deschizi un tichet in care sa ceri ca vrei sa renunti si contul tau va fi anulat in maxim 24 de ore. Sau, daca nu ai bani pe card, poti sa nu faci nimic. Procesorul de plata va incerca sa ia bani de pe card de 2 ori (te va anunta de fiecare data pe email) iar daca nu va reusi a treia oara se va inchide contul automat. Chiar daca renunti la cont tot iti vei pastra link-ul de afiliat si toate resursele pe care le poti descarca in perioada de trial si crede-ma cand iti zic ca pentru aceste cursuri sau tempalteuri de siteuri sunt persoane care platesc sute de dolari.

Aaaa! Inca ceva! Daca vrei sa vezi pas cu pas cum fac eu sa pun aceste siteuri pe prima pagina google urmareste un webinar facut special pentru incepatori aici:


Deci ... foloseste link-urile din aceasta pagina sa te inscrii (si iti multumesc pentru asta) iar daca ai vreo intrebare la subiect poti oricand sa folosesti formularul de aici: http://www.adisaan.com/support/index.php?a=add sau sa ma cauti pe skype.

Postari populare