Cum fac eu bani online

Am luat o mica vacanta pentru a studia doua oferte noi care doar ce au aparut pe piata banilor castigati online. Dupa consultari profunde, dupa sute de ore de forum si seminarii (cred ca am prea mult timp liber ) m-am decis ca pot face bani daca ma rezum la doua afaceri plus proiectul la care tin cel mai mult Gemenii.com (singurul schimb de trafic 100% romanesc)


Metoda I sau Prosperity Marketing System

Daca folosesti un Traffic Exchange, esti abonat la un `savelist` sau pur si simplu ai rasfoit putin netul in ultima perioada este imposibil sa nu fi auzit de Prosperity Marketing System. Pe blogul proprietarului darrenolander.com am citit ca el primeste zilnic peste 4500 de inscrieri iar asta trebuie sa spuna ceva despre amploarea pe care o ia afacerea lui. Fara sa ma lungesc spun ca promovand linkul de afiliat pe care il primesti de la ei (ai aici si linkul meu) poti castiga 24,3 dolari pentru fiecare persoana care cumpara pachetul de student (in valoare de 27 dolari), deci un comision de 90%. In plus ...

BONUS NUMAI PENTRU MEMBRII COMUNITATII

Toti cei care sunt in lista mea de afiliati (se inscriu prin linkul meu) si achizitioneaza pachetul student primesc inapoi, de la mine, 20 dolari. Deci pentru numai 20 LEI (cam atat fac 7 dolari) primesti cursuri video pas cu pas, un autoresponder, un Ad tracker, cateva bonusuri si consultanta unu la unu pe yahoo messenger sau skype din partea mea. Castigul meu? 4,3 dolari din comisionul de la Prosperity Marketing System si o relatie mai stransa cu membrii comunitatii. Castigul tau? Poti in sfarsit sa treci de la PTC - click pe reclame la ceva mai serios si implicit la ceva care iti aduce mai multi bani online. 
Chiar daca nu vrei sa investesti nici un leu acum ( ti se pare prea complicat cu PayPal, credit card ... ) este bine sa te inscrii ca sa beneficiezi de oferta lor pentru toti membrii free: construieste singur o `splash page`. E simplu, intuitiv si de efect. Ai cateva exemple facute de mine in 5 minute aici, aici si aici.
Inca ceva:
Nu poti sa nu recunosti ce mult au muncit ei ca sa iti fie cat mai simplu sa promovezi afacerea asta. La Prosperity Marketing System Promotional Tools gasesti cum sa trimiti mesaje cu linkul tau de afiliat cu numai 2 clikuri in cele mai mare retele de socializare. Ai banere, splash page, pell away ad, semnaturi pentru forumuri si solo email ads pentru savelist care nu o sa iti ocupe mai mult de 10 minute zilnic pentru promovare. Si cel mai mare avantaj este ca sistemul este nou si nu e saturata piata de reclamele lui deci e loc de o gramada de afiliati.
 
Metoda II sau TheBossBuster

La TheBossBuster am descoperit o metoda bine pusa la punct de a profita de bonusurile pe care le ofera cazinourile online. Am mai amintit eu de asa ceva in Lectiile pe care le gasesti mai sus dar trebuie sa recunosc ca ce am gasit la ei este de departe cel mai bun video tutorial gasit pe net. Pentru a avea acces la toate video tutorialele lui trebuie sa platesti o suma deloc de neglijat dar nu asta conteaza acum. Eu sunt multumit cu ce imi ofera FREE.
Odata ce ai ajuns in lista lui nu se poate sa nu iti placa ce primesti pe email. Pana acum am primit doua video tutoriale (unul despre pariurile online si unul despre black-jack) care mi-au readus entuziasmul oferit de castigurile online. Si trebuie sa zic: FUNCTIONEAZA. Eu unul am fost ocupat saptamana asta castigand 200 dolari la black-jack facand exact ce imi spunea autorul in video-tutorial. 
Ca sa ajungi in lista lui trebuie sa trimiti emailul tau aici.

Pentru utilizatorii singurului schimb de trafic 100% romanesc

Inceputul lui octombrie vine cu un Super Bonus. Toti cei care vad zilnic peste 100 de pagini pe Gemenii.com primesc in plus 50 de vizite gratuit. Inca nu te-ai inscris? Nu lasa pe maine si nu uita membrii VIP pot castiga mii de vizite gratuite si pana la 30$ lunar.

 


Daca vrei si tu un virtual - card precum cel din imagine si sa castigi pana la 30$ pe luna intra pe gemenii.com si cumpara pachetul V.I.P. (numai 9,9$). Poti sa te inscrii apasand pe card.

Daca nu stii ce este cu schimbul de trafic vezi mai sus singurul manual romanesc despre T.E. (traffic-exchange)



Comunitatea romanilor care fac bani pe net
recomanda locul unde a inceput toata nebunia:






Cam atat. Daca ai intrebari la subiect sau ai vreun site care ti-a placut nu ezita sa lasi aici un comentariu. Am sa raspund in cel mai scurt timp.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postari populare