Tutorial pentru Home Page

Astazi am sa prezint un soft, gratuit bineinteles, care vine in ajutorul celor care nu stiu o boaba de html dar vor sa aiba pagina personala.

Cu ajutorul lui Surf Starter Pro poti sa iti faci rost mult mai usor de afiliati pentru programele la care esti inscris. Tot ce trebuie sa faci este sa scrii numele programului la care vrei sa faci reclama si sa treci linkurile personale cu id-ul tau de afiliat. Apoi apesi unde scrie preview start page si GATA ai propria pagina pe care o poti promova pe un schimb de trafic precum gemenii.com.


Rezultatul il vedeti in imaginea de mai sus sau online la adisaan.isgreat.org


Acum ai posibilitatea sa setezi pagina ca Home Page si sa ai acces mult mai usor la programele pe care le folosesti in fiecare zi sau poti sa urci pe un server pagina pe care o gasesti la C:/ProgramFiles/SurfStarterPro/index.htm. Hosting gratuit se gaseste pe toate drumurile este suficient sa il intrebati pe unul care isi zice pe net Google.

Eu am gasit la http://webhosting-4all.info unul cu tot ce imi trebuie, meniu in limba romana, acces ftp, email, subdomeniu gratuit, baza de date sql ... Asa m-am lipit si de domeniul asta dragut: adisaan.isgreat.org



serial code: 104958

Cam atat. Daca ai intrebari la subiect sau ai vreun site care ti-a placut nu ezita sa lasi aici un comentariu. Am sa raspund in cel mai scurt timp.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postari populare